close
And ask you for help (請求你的幫助
I stopped myself (我卻開不了口

Gomen nasai for everything (對不起 爲全部的事
Gomen nasai, I know I let you down (對不起 我知道我讓你失望了
Gomen nasai till the end ( 對不起直到最後
I never needed a friend (我從來不曾如此的需要朋友
Like I do now (像現在一樣

What I thought was a dream(我所想的不過是一場夢
An mirage ( 一個海市蜃樓
Was as real as it seemed (看起來
A privilege (竟特別的真實
When I wanted to tell you (當我想打電話告訴你
I made a mistake ( 我犯了一個錯誤
I walked away (我卻開不了口

Gomen nasai, for everything (對不起 爲全部的事
Gomen nasai, Gomen nasai, (對不起 對不起
I never needed a friend, ( 我不曾像現在一樣
Like I do now ( 如此的需要一個朋友

Gomen nasai, I let you down (對不起 我讓你失望了
Gomen nasai, Gomen nasai, ( 對不起 對不起
Gomen nasai till the end ( 對不起直到最後
I never needed a friend (我不曾像現在一樣
Like I do now (如此的需要一個朋友

arrow
arrow
    全站熱搜

    applesexymen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()